Virtuální sídla

Virtuální sídla - OFFICE

Virtuální sídlo je vhodné pro všechny malé i velké  podnikatele, kteří nemají potřebu stálé kanceláře. Jsou výhodným řešením, pokud je majitel společnosti převážně na cestách či v zahraničí a sídlo společnosti není schopen obsluhovat. Dále je možné virtuální sídlo využít jako účinný první krok při rozvoji společnosti v novém regionu nebo při založení společnosti.

Největší výhodou administrativního sídla je usnadnění práce s provozem sídla společnosti. Virtuální sídlo nepotřebuje uklízet, neodebírá elektřinu, není třeba kupovat vybavení. Anonymita, kterou získáte Vám zajistí, že Vás nebudou oslovovat podomní obchodníci a nemusíte již uvádět jako sídlo společnosti Vaše trvalé bydliště. Při změně adresy Vaší provozovny nebudete muset žádat o změnu v obchodním rejstříku. Neposlední výhodou je téměř okamžité využití služby s nízkou cenou a zaručenou kvalitou.

Co je virtuální sídlo?

Je sídlo, jenž máte uvedeno v obchodním nebo jiném rejstříku a na kterém Vás budou kontaktovat orgány státní správy, případně Vaši klienti. Jedná se o sídlo společnosti, kde bude mít Vaše společnost administrativní správu, bude přebírána a přeposílána Vaše pošta ve Vámi stanovených intervalech.

Musím se zdržovat ve virtuálním sídle?

Nemusíte. To, že máte někde sídlo, neznamená, že tam budete neustále přítomni. Zákon předpokládal sídlo jako místo, kde má společnost skutečnou správu, avšak již nepředpokládá, tak jako v minulosti, že sídlem společnosti je místo, kde se veřejnost může s právnickou osobou stýkat. My v sídle budeme přítomni za Vás a budeme přebírat a přeposílat Vaši příchozí poštu.

Pro koho je virtuální sídlo určeno?

Tento typ sídla je vhodný pro všechny malé i velké podnikatele, kteří nemají potřebu stálé kanceláře. Jsou obzvláště vhodné, pokud je majitel společnosti převážně na cestách či v zahraničí a sídlo společnosti není schopen obsluhovat. Dále je možné administrativní sídlo využít jako účinný první krok při rozvoji společnosti v novém regionu nebo při založení společnosti přes aktuální nabídku našich služeb. Mnoho našich zákazníků volí tuto službu pro zajištění anonymity, kterou administrativní sídlo nabízí.

Co podnikatelům virtual office přináší?

Rozsah služeb pro administrativní sídlo společnosti je plně přizpůsobivé Vašim přáním a požadavkům, vždy Vám však nabízíme nadstandardní servis s výbornými a spolehlivými výsledky. Jedná se především o reprezentativní služby administrativní síly v místě sídla firmy, zabezpečení a podporu poštovních služeb a prestižní adresu v Brně a Praze. Administrativní sídlo tak zajistí pokrytí veškerých nároků běžné kancelářské jednotky bez zbytečné práce a starostí s jistotou profesionálních služeb.

Jak administrativní sídlo funguje?

Vaše společnost získá administrativní sídlo na zvolené adrese na základě souhlasu s umístěním sídla společnosti. Ve smluvních podmínkách si pak určíte rozsah služeb, v případě sjednání plné moci k přebírání písemných zásilek předáte odpovědnost našim pracovníkům v místě sídla. Jedná se především o administrativní úkony, přebírání doručené pošty, vedení poštovní knihy a přeposlání zásilek dle domluvy. Zároveň nabízíme i zajištění reprezentace pro zastoupení před státními orgány na základě speciální plné moci.

Jaké jsou výhody externího sídla společnosti?

Největší výhodou administrativního sídla je usnadnění práce s provozem sídla společnosti. Administrativní sídlo nepotřebuje uklízet, neodebírá elektřinu, není třeba kupovat vybavení. Anonymita, kterou získáte Vám zajistí, že Vás nebudou oslovovat podomní obchodníci a nemusíte již uvádět jako sídlo společnosti Vaše trvalé bydliště. Při změně adresy Vaší provozovny nebudete muset žádat o změnu v obchodním rejstříku. A neposlední výhodou je téměř okamžité využití služby s nízkou cenou a zaručenou kvalitou.

Ceník virtuálních sídel

Brno

  • Vídeňská – 590,- Kč/měsíčně (7.080,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 4x měsíčně
  • Mojmírovo náměstí – 750,- Kč/měsíčně (9.000,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 2x měsíčně

Praha

  • Praha 1 – 930,- Kč/měsíčně (11.160,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 1x měsíčně
  • Praha 2 – 720,- Kč/měsíčně (8.640,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky
  • Praha 2 – 690,- Kč/měsíčně (8.280,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky
  • Praha 3 – 599,- Kč/měsíčně (7.180,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky
  • Praha 5 – 660,- Kč/měsíčně (7.920,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky
  • Praha 6 – 720,- Kč/měsíčně (8.640,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 1x měsíčně
  • Praha 7 – 660,- Kč/měsíčně (7.920,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky
  • Praha 8 – 590,- Kč/měsíčně (7.080,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 1x měsíčně
  • Praha 9 – 590,- Kč/měsíčně (7.080,- Kč/rok), zahrnuje přeposílku pošty 1x měsíčně
  • Praha 10 – 590,- Kč/měsíčně (7.080,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky

Olomouc

  • Cena 750,- Kč/měsíčně (9.000,- Kč/rok), možnost dokoupení přeposílky

Cena služby zahrnuje:

  • Umožnění využití služeb sídla
  • Vyhotovení souhlasu s umístěním sídla od majitele nemovitosti pro potřeby obchodního rejstříku

Cena nezahrnuje:

  • Přebírání a přeposílku pošty není-li uvedeno
  • Využití zasedací místnosti není-li uvedeno
  • Lze přikoupit přeposílku pošty v ceně 200,- Kč/měsíc, není-li u daného sídla uvedeno jinak
Kontaktujte nás Sjednat nezávaznou schůzku